Jadikan Halal Pilihan Utama Anda- Halal Develpment Corperation Berhad

Assalamualaikum dan Salam Sejahtera semua, Harini Fa nak kongsikan satu kempen yang sangat menarik iaitu kempen Jadikan Halal Pilihan Utama Anda. Sudah semestinyakan kita sebagai umat Islam mencari barangan halal untuk keperluan harian kita dari segi permakanan. Kalau shopping pon memamg logo halal yang Fafa akan tengok dulu. Tapi sekarang pemasaran produk halal juga dah…

Kekal wangi dengan Bagaidikata Perfume yang MENGGODA

Assalamualaikum semua, Siapa suka perfume? Meh angkat tangan hehehhe kita sama! Nak menaip pon fafa dah eksaited benor nak kongsikan kat korang tau. Minyak wangi memang boleh membuatkan sesorang akan teringat atau dijadikan daya penarik pada diri kita. Ehh betul tau. Ni citer fafa dengan kawan ye. Dia pakai perfume sampailah fafa tertanya2 apa jenama…

Kekal tampil lebih muda dengan Cosmoderm Luminous A

Kekal tampil lebih muda dengan Cosmoderm Luminous A mampu menghilangkan jeragat dan garis halus pada wajah. Haaa harini Fafa nak share tentang produk dari Cosmoderm rangkaian baharu Luminous A untuk mereka yang mempunyai jeragat dan garis halus pada wajah. Yelah, sekarang fafa da ada angka 3 depan umur tu, memang tengah rancak lah jeragat dan…

HAPIMOMS Lactation Cookies, HAPIHEROS Natural Baby Cereal Dari HAPIFAM Kini Dilancarkan! Ribuan Kad HAPINFT Untuk Direbut!

Assalamualaikum mommies! Harini ada berita baik untuk korang tauuuu. HAPIFAM menceriakan para ibu dan anak-anak dengan pelancaran HAPIHEROS, HAPIMOMS dan HAPINFT. HAPIFAM kini dalam misi untuk membuat sesuatu yang lebih baik untuk ibu dan anak. Pemakanan yang tepat sangat penting dalam sebuah kehidupan yang sihat sejahtera. Pemakanan adalah benteng pertahanan untuk melawan pelbagai jenis penyakit….

Tonik Pelebat Rambut & Penguat Akar Safi Shayla

Assalamualaikum semua, Alhamdulillah kita dah berada dihujung Ramadan, sekejap je kan masa berlalu. Da nak sambut raya dah. Moga setiap amal kita dibulan mulia diterima dan diberkati oleh NYA. Korang, harini Fa nak kongsi satu produk terbaik dari Safi Shayla untuk wanita macam Fa.. yes, seorang ibu dan seorang yang mengalami masalah keguguran rambut. Fa…