CHEWIES suplemen terbaik untuk kanak-kanak

Assalamualaikum semua,

Harini Fa nak kongsi pasal Chewies suplemen untuk meningkatkan sistem immune anak kita.

Kesihatan anak itu yang lebih utama!

Sebagai seorang ibu, keutamaannya semestinya Anak. So sekarang ni dengan keadaan yang masih dihantui virus Covid-19 fa memang berikan suplemen tambahan untuk anak dan diri sendiri untuk menguatkan sistem immuniti secara semulajadi.

CHEWIES Malaysia ImmunoLicious didatangkan dengan 3 perisa iaitu Strawberi, Mangga dan Oren bentuk nya pon menarik.

Banyak kebaikan Chewies ImmunoLicious

Memang sedap dan semestinya diyakini HALAL. Itu yang penting.

Baby Raudhah memang suka gummies ImmunoLicious ni. Kalau dia dapat pegang botol ni, mau dia kunyah semua haha. Memang sedap 😉

Tak cukup dia makan satu. Dia mintak lagi kat ibu tauuu.. nampak tak, kalau lah suppelement tu bentuk ubat, mesti dia mengelak nak makan.

Chewies diperakui oleh MOH dan diperkaya dengan yis Beta Glukan (Wellmune) untuk meningkatkan lagi immuniti badan dan menguatkan antibodi. Susah la anak-anak nak dapat selesema. InsyaAllah.

Dapat kita mencegah selesema dengan lebih awal kan. Anak dan ibu pon gembira.



Your chidren deserve nothing but the best! Jom dapatkan supplemen ni sekarang untuk anak kita kekal aktif dan sihat sepanjang hari.

Untuk lebih lanjut, korang boleh terus ke

Facebook : https://www.facebook.com/chewiesmy


website : https://mychewies.ajrph.com/

6 Comments Add yours

  1. Iza Ramli says:

    Wahhh! Dalam bentuk gummies! Anak2 cnfirm suka punya ni. Kalau anak iza mau xckup 1 ni.

    Like

  2. Iza Ramli says:

    Wahhh! Dalam bentuk gummies! Anak2 cnfirm suka punya ni. Kalau anak iza mau xckup 1 ni.

    Like

  3. Liez says:

    Mmg skrg anak² perlukan makanan tambahan utk tingkatkan sistem imun badan.. vitamin lah yang sesuai

    Like

  4. Cik Nor says:

    Bagus suplemen macm ni.. Bntu anak2 membesar dgn sihat

    Like

  5. Fuzy Hamid says:

    Bagus anak2 dpt supplement ni. jangan kata anak2…mak pun mesti teringin juga kan…

    Like

  6. Zafirah says:

    Kalau dak Noah ni, ntah sehari brapa bijik dia nak.. haihh

    Like

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out /  Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out /  Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out /  Change )

Connecting to %s