Hello 2019

design-3462512_960_720Assalamualaikum and Hello 2019,

Alhamdulillah kita pon dah berganjak ke tahun yang baru, hari ni hari ketiga bagi tahun 2019.

Sis bersyukur dengan apa yang sis lalui tahun lalu, insyaAllah untuk 2019 sis akan lebih proaktif, bersedia dan memberikan komitmen yang terbaik dalam kerjaya mahupun dalam kehidupan harian.

Banyak kenangan indah bersama, yang pahit itu kita lupakan aje. Apa yang penting kita kene sentiasa kedepan dan maju tanpa menoleh kebelakang. Satu yang sis sentiasa harapkan bila sampai tahun baru, sis berharap sis akan jadi orang yang lebih baik daripada tahun yang lalu. Ini sebenarnye indikator diri “sentiasa jadi yang lebih baik” mungkin kita tak nampak sangat, tapi kita sendiri yang menilai diri sejauh mana kita bawa.

InsyaAllah tahun 2019 ini, sis juga akan berubah title heee.. Syukur dengan kurniaan ini, Ya Allah engkau permudahkanlah urusan hamba mu ini ya Allah, Engkau jadikanlah rumah tangga yang bakal di bina ini menjadi keluarga Sakinah, Mawaddah dan Warahmah. Sesungguhnya aku mahu kehidupan kami lebih dekat dengan Mu.

Bila sampai tahun baru jugak ramai yang tanam azam siap siap kan ? hahahha sis??? haa azam tepi sis, SIS NAK KURUS 😛 hahhahaha

Walaupun ada orang kata, ” ko kurus lah, ape lak gemuk!” Sis gemuk sis je rasa dia macam mana tau hahhahaha. Paling down sekejap aritu peha kanan n peha kiri dah boleh berlaga.. dari situ lah timbul nye azam tepi ni hahahhaha.

Almaklumlah, dulu sis ni keding je, mase zaman belajar… nak kurusss nak kurusss.. dah keje ni, berdesuppppp naik. bayangkan berat 48 terus naik ke 51…. sekarang punye berat sis tak menimbang lagi.. takot nye lah nak serah diri hahahahha.

Azam tepi satu lagi, sis nak cari keje tetap. InsyaAllah.

Ok la da malas nak menaip banyak sangat, Sis doakan untuk semua kenalan sis, semoga murah rezeki, panjang umur, diberikan kesihatan yang baik. insyaAllah.

240_F_178386875_8oBiLi0ifN2KS0QHuzmF5ZTgymu6jFmiucapan-selamat-tahun-baru-2019-cocok-untuk-update-status

Advertisements

2 thoughts on “Hello 2019

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out /  Change )

Google photo

You are commenting using your Google account. Log Out /  Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out /  Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out /  Change )

Connecting to %s